مجله ي دنياي وب مجله ي دنياي وب .

مجله ي دنياي وب

بهينه سازي موتور جستجوگر (SEO)


اكثري از عنصرها و طرق ساخت وب سايت بر طرز نشر مطالب در وبسايت شما تأثير مي‌گذارند، كه به نوبه خويش تاثيري هم در طريق اكران وب سايت شما در موتور كاوش گر عنكبوتي داراست.

طراحي سايت b2b

اين چيزي ميباشد كه شما نمي توانيد آنرا ناديده بگيريد. در‌صورتي‌كه اصول بهينه سازي وبسايت خويش را صحيح نكنيد، شما از در آغاز با يك مبارزه سنگين براي چشم شدن مواجه خواهيد شد.

به جز طريق قرار دادن محتوا در تارنما شما، برخي از موادسازنده ساخت وب سايت به صورت بدون واسطه ميتوانند بر روي جستجوگرها و خودشان تاثير بگذارند. ساخت سايت را مي قدرت مشقت بار دانست در شرايطي‌كه شما با شيوه فعاليت آن آشنا نيستيد، در يك حرف، كد شما مي بايست seo خير داشته باشد.

شايسته ترين شيوه براي اطمينان از راه‌هاي مطلوب ساخت وب سايت اين ميباشد كه با يك تاكسي طراحي وب سايت آشنا گرديد كه دانسته چه كاري انجام ميدهد.

۳- براي سرويس به مشتريان تاكيد مي‌نمايد
مردم ميتوانند با نگاه كردن به تارنما شما، خلق و خوي شما با خودشان را قضاوت نمايند. پباده سازي شما به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه مخاطبان خويش را ملاحظه كنيد. در شرايطي‌كه شما هر سيرتكامل كارايي در طراحي سايت خويش قرار ندهيد، مخاطبان شما ميدانند كه شما همت نخواهيد كرد تا به آن ها ياري نماييد.

تارنما شما مانند نماينده سرويس ها مشتري ميباشد. در حالتي‌كه وبسايت شما پر‌نور، امروزي و ميهمان پذير باشد، مخاطبان شما از ورقه شما بيش تر خوشايند خواهند بود. شما اين تصور را به آنان ميدهيد كه با آغوش گشوده اشخاص نو را به وب سايت خويش ميپذيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۰:۲۷ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

روش پيدا كردن اولين مشتري در طراحي سايت

طراحي سايت b2b


كي از مهم ترين گرفتاري ها بعد از فعال سازي كمپاني در عرصه ي ساخت وب سايت اين سوال پيش ميايد كه چطور بتوانند براي خويش مشتري پيدا نمايند و داراي پيشينه شوند.
در‌اين نوشته‌علمي ميخواهيم به شما يادگرفتن دهيم كه چطور اولي مشتري خويش را پيدا فرماييد.لازم ميباشد براي جذب مشتري مواقعي را رعايت كرد كه از گزاره ي اين موردها متعلق كردن مشتريان به خويش هست .

 

براي انجام اين فعاليت بهتر ميباشد با مشتري طوري كلام شود كه قيمت كاري شمارا بداند .در راستاي اين فعاليت بخش اعظمي از برنامه نويسان ارزش كاري خويش را كاهش ميدهند تا بتوانند مشتري بيشتري را جذب نمايند البته از عواقب اين عمل اين ميباشد كه طراح وبسايت معمولا وقت كمتري را براي ساخت سايت مي‌گذارد و به همين استدلال كيفيت فعاليت كاهش پيدا خواهد كرد.

با انجام بخشي از عمل به طور مجاني يا اين كه هزينه ي كمتر نيز مي‌توانيد اعتماد مشتري را جذب نمائيد بدين چهره كه مي‌توانيد به مشتري بگوئيد كه ارزش پباده سازي شما چقدر ميباشد البته حاضريد كه بخشي از عمل را براي مثال پباده سازي فرمائيد و براي اين فعاليت هزينه يه خرده اخذ نمائيد و يا اين كه به هيچ وجه هزينه اي اخذ نكنيد و در صورتي‌كه كه مشتري از عمل شما راضي بود ساير فعاليت را ادامه دهيد و طرح را كامل شدن نمائيد با اين فعاليت مشتريان مي‌توانند فارغ از ريسك، خدمت شمارا آزمون نمايند و در فيس رضايت، از سرويس ها شما به كارگيري نمايند.
اعتنا داشته باشيد ، وقتي كه مي‌خواهيد كمپاني خويش را معرفي نمائيد بدون شك ذكر شود كه در چه مورد اي از ساخت وب سايت تخصص داريد با انجام اين فعاليت مشتري بدون شوخي خيس قصد گزينش كمپاني شمارا براي ساخت وب سايت خواهد كرد.

يكي مرسوم ترين ايرادات درباره‌ي طراحي وب جدا رابطه مشتري با طراح وبسايت بعداز اتمام پروژه ميباشد حتي بعد از مدتي براي توليد كوچكترين تغيير تحول حق الزحمه مطالبه مي‌كنند كه از ديد ما اين طريق به طور كامل غلط ميباشد و مي بايست همچنان بعد از اتمام عمل با مشتريان خويش در تماس بود و بعضا از شغل هاي كوچك كه هنگامي از شما نمي گيرد را به صورت بدون پول براي مشتري انجام اعطا كرد انجام اين فعاليت و سريع پاسخ دادن به مشتري سبب ساز مي‌شود كه مشتري بداند شما قابل دسترس ميباشيد و در پي آن دوستان عزيز و آشنايان خويش را به سوي شما هدايت نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۴۲ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

بازاريابي صنعتي يا بازاريابي B2B چيست؟

طراحي سايت b2b


آيا مي دانيد بازاريابي صنعتي يا اين كه بازاريابي B2B (ترجمه خير چندان جالبي از Business to Business Marketing) قدمتي به اندازه قدمت آدم داراست؟ در صورتيكه خير، اذن دهيد روايت كوتاهي برايتان تعريف و تمجيد كنم. سال ها پيش، خيلي پيشين‌خيس از آنچه تصور ميكنيد، اجداد ما تمامي نيازهايشان را خودشان برآورده مي‌كردند.

بعداز مدتي آدم‌ها فهميدند تربيت فرزندان و خطاها معاش اذن نمي‌دهد كه خودشان همگي‌ي امور را انجام دهند. در واقع، هرچه سپري شد مجال كمتري برا انجام شغل هاي خويش پيدا كردند. به عقيده مورخان، در همين زمان بود كه دانش با گنج براي او‌لين توشه مقايسه شد و اجداد عزيزمان متوجه شدند كه دانش بسيار بهتر از گنج ميباشد. همين مقايسه دانش با گنج منجر شد نياكان ما به سراغ كسب علم بروند و هر مورد در فن خويش كارشناس شوند.

او‌لين شغل‌هايي كه در آن زمانه صورت گرفت، كشاورزي و دامداري بود. فكر ميكنيد دامداري چه گونه صورت گرفت؟ باز نگري سندها تاريخي نشان ميدهد كه يك شخص بعد از كلي امتحان و غلط و خرابكاري در زمين‌هاي كشاورزي، به‌اين سود رسيد كه در قضيه رويش دام و دوشيدن شير آنان استعداد بيشتري داراست. ديگري نيز كه احتمالا شخصي درونگرا بود، اقتدار در دست گرفتن و هدايت چيزها را نداشت، البته از سرعت دست بالايي برخوردار بود. پس، دامداري را رها كرد و به سراغ كشاورزي رفت. دامدار و كشاورز هر دو پيشرفت كردند و آبادي‌ها نفر ديگر را استخدام كردند و كسب و عمل خويش را گسترش دادند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۷:۳۲ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

امكانات طراحي سايت B2B

خريد سايت b2b


سايت هاي B2B يا اين كه Business to Business يا اين كه بنگاه به بنگاه، كسب و امور را با يكديگر داراي ارتباط مي نمايد. اين جور كسب و عمل مغاير B2C كه مال و سرويس ها يك كمپاني را در چنگ اشخاص قرار مي‌دهد، B2B فضايي را آماده ميكنند كه مال و سرويس ها شركت هاي در چنگ بقيه موسسه ها قرار بگيرد. در واقع پلي براي رابطه دادن كسب و امور به يكديگر ميباشد. تارنما B2B مي‌توانند ميان دو سازمان (يا اين كه قسمت هاي يك سازمان پهناور)، موسسه اقتصادي، شركتهاي خدماتي، شركتهاي توليدي، ايجاد كنندگان مواد اول و غيره رابطه برقرار شود. شايد از پر اسم و رسم ترين اين تارنما ها به اقتدار به وب سايت Alibaba.com اشاره نمود كه در سراسر عالم ميليون ها مشتري دارااست. و از لحاظ حجم مبالات بيش تر از ebay و آمازون مجموعا پول در گردش داراست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۰:۵۳ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

مزاياي وب سايت b2b

طراحي سايت b2b


نسل نخستين سايت ها هنگامي بود كه تنها يوزرها مي توانستند داده ها سايت ها را مشاهده نمايند و قابليت تغييرات و ساخت محتوا در آن ها را نداشتند، داده ها فقط به وسيله مديران وبسايت بر روي آن قرار مي گرفت. اصطلاحا اين تارنما ها يك طرفه بودند. امروزه هنوز اين نسل از تارنما ها با اعتنا به اينكه موج سوم و نسل هوشمند تارنما ها در فهميده عرضه گرديده اند، در ميان كمپاني هايي با ساختار قديمي ترويج دارا‌هستند.

 

2- نسل دوم:

نسل دوم وبسايت ها از هنگامي ساخت شد كه نياز بدين زمينه كه در محتواي وبسايت مي بايست يوزرها نقش داشته باشند، و تغييراتي توليد و مطالبي را به تثبيت برسانند؛ اين نسل از تارنما ها را وب سايت هاي مشاركتي نيز مي‌گويند. چون در ويرايش و نگارش محتوا هم مديران و هم يوزرها دخالت دارا هستند. در‌اين نسل فناوري هاي نه براي صفحه ها اينترنت سايتطراحي شد. از اين مثال فناوري آجاكس ( Ajax) كه فناوري براي بهبود در ابتدا وارد شدن صفحه و آپلود آن بدون لود كل برگه بود؛ اين نسل نسل رايج اكثرا تارنما هايي كه ما با آنان سركار داريم و از آن‌ها استفاده كرده ايم مي باشند.

 

3- نسل سوم:

نسل سوم كه در سال هاي اخير مهندسين فناوري داده ها براي ساخت وب سايت خويش به سمت آن رفته اند، توليد وب سايت هاي هوشمند مي‌باشد كه بتوانند مخاطب خويش را بشناسند و با آن ها رابطه برقرار نمايد. سايت هاي تعريف گرديده در اين نسل بايستي بتواند با توجه به صليقه و علايق استفاده كننده مطالب و محتوا را در چنگ آن‌ها قرار بدهد و مطابق صليقه كابر تغيير و تحول نمايد.

ولي استفاده از اين وب سايت ها هنوز همه گير نشده و يك‌سري مقداري از اين وب سايت ها در دنيا ميتوانيم مشاهده كنيم. در برنامه نويسي اين وب سايت ها از تكنولوژي هوش تصنعي و مصنوعي استفاده شده است و مي توان بيان كرد ابداع اين تكنولوژي سبب ساز به وجود آمدن اين ايده در طراحي وب سايت شده‌است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۱:۲۹ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

چه نكاتي را بايد در طراحي سايت B2B و B2C رعايت كنيم؟

طراحي سايت b2b


ساخت وب سايت B2B و B2C خيلي مشابه هم مي‌باشند البته هريك دارنده تفاوت هايي ميباشند كه مي بايست به آن ها اعتنا كنيم.ساخت سايت B2B درين نوشته ي علمي توضيح داده ميشود.

 

در طراحي وب سايت B2B و B2C، اولي مساله اي كه مي بايست در حيث بگيريم، آشنايي خلق يوزرها مي‌باشد. بسته به انگيزه وبسايت شما و اينكه آيا قصد داراست به فروشنده اي خدماتي يا اين كه محصولاتي را بفروشد يا اين كه كاربراني را جذب نمايد، ادله هاي مختلفي را بايستي براي طراحي وب سايت آن در حيث بگيريد. در نگاه نخستين،انگيزه طراحي وب B2B و B2C مشابه به يكديگر به حيث مي رسند اما بايستي اعلام كرد كه آن‌ها در جزئيات خاصي با هم اختلاف دارا‌هستند و براي همين ميباشد كه ما شاهد دو جور گوناگون در ساخت وب سايت B2B و B2C هستيم. يكي مواقعي كه منجر اختلاف اين دو جور وب سايت مي‌گردد، نياز ميباشد. نياز يوزرها و فروشنده ها با هم متعدد ميباشد و جزئياتي كه فروشنده درپي آن ميباشد، استفاده كننده كاوش نمي نمايد و بالعكس. در واقع نيازهايي كه بايستي در پباده سازي B2B و B2C در لحاظ بگيريم، با هم تماما متعدد ميباشد.

درين نوشته‌علمي فراگيري ساخت سايت، قصد داريم كه تفاوت ساخت سايت B2B و B2C را بيان كنيم و اينكه چه نكاتي را بايستي در هر دو آيتم رعايت نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۳:۲۹ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)