مجله ي دنياي وب مجله ي دنياي وب .

مجله ي دنياي وب

تصاوير را با كدهاي CSS جايگزين كنيد

طراحي سايت b2b


ميزان دارايي‌هاي عملكردي بسيار ضروري مي‌باشند، چون سبب مي شوند همگي اشخاص انگيزه مشتركي بيابند. دارايي‌بندي سبب توليد يك فرهنگ و تمدن شوق واشتياق مشترك براي بهبود مداوم تجربه كاربري و مسئوليت‌پذيري تيمي مي شود. دارايي‌بندي محدوديت‌هاي قابل اندازه‌گيري را تعريف و تمجيد مي كند و بنابراين كل گروه مي تواند به هدف ها عملكردي خويش رسد. از‌آنجا‌كه شما بدون چاره مي باشيد اين دارايي‌بندي را رعايت نمائيد، در هر قدم توجهتان به كارايي اينترنت‌تارنما ميباشد و باز نگري آن را به روند آن‌گاه موكول نميكنيد.

مبني بر تحقيق مجموعه كادلك معيارهاي يك ميزان دارايي خوب به طور پايين ميباشند:

دوران‌بندي آرم‌وار- روزگار‌بندي مبني بر روزگار لود تجربه گرديده از سوي استفاده كننده يعني زمانه تعامل‌پذيري. ممكن ميباشد لازم باشد يك‌سري زمانه‌بندي علامت‌وار براي اكران ظريف فرايند بدون نقص در طي لود كاغذ داشته باشيد.
معيارهاي بر اساس كيفيت – بر پايه ي مقادير نپخته (مانند وزن جاوا اسكريپت، تعداد درخواست‌هاي HTTP). اين موردها بر روي تجربه‌هاي مرورگر متمركز مي‌باشند.
معيارهاي مبني بر قواعد – امتيازهاي ساخت گرديده بوسيله ابزارهايي مانند لايت‌هاوس يا اين كه WebPageTest. غالباً يكي منفرد يا اين كه يك‌سري از اعداد براي انتخاب جايگاه اينترنت‌وبسايت به كار گيري مي شود.
در واقع سعي بيشتراز آن كه يك معضل فني باشد، يك معضل فرهنگي ميباشد.

در طي گرد هم آيي‌هاي برنامه‌ريزي و ديگر نشست‌ها مي‌بايست درباره‌ي تلاش دعوا شود. از صاحبان كسب‌وكار درباره ي انتظارات عملكردي‌شان سؤال فرماييد. آيا آنها فهم و شعور مي كنند كه سعي خوب تا چه مي تواند تأثير متعددي بر روي معيارهاي تجاري بگذارد؟ از گروه مهندسي بخواهيد كه كوشش كنند گلوگاه‌هاي كارايي مطلوب را رفع نمايند. گرچه ممكن ميباشد جواب‌هايي كه ميگيريد، رضايت‌بخش نباشند؛ ولي دستكم باب مصاحبه درين خصوص گشوده شده‌است. به‌دنبال يك برنامه عملي براي ارتقاي تلاش ارائه شده‌است:

ديده‌انداز كارايي تهيه و تنظيم فرماييد: اين ديده‌انداز به طور يك توافق يك ورقه‌اي درباره‌ي آن چيزي خواهد بود كه صاحبان كسب‌وكار و گسترش‌دهندگان «تلاش خوب» ميدانند.
ميزان دارايي‌بندي عملكردي خويش را گزينش نماييد: بدين مراد مي بايست شاخص‌هاي كليدي عملكردي (KPI ها) را از ديده‌انداز استخراج كرده و هدف ها واقع‌گرايانه و قابل اندازه‌گيري را از آنان استخراج فرمائيد، براي مثالً «لود و تعامل‌پذير ساختن ورقه در كمتر از 5 ثانيه». ميزان دارايي‌هاي حجمي مي توانند به طور تحت باشند: «حجم كد جاوا اسكريپت كمتر از 170 كيلوبايت در شرايط كوچك گرديده/فشرده باقي خواهد ماند.»
گزارش‌هاي منظم درخصوص KPI ها تنظيم فرماييد. اين دستور مي تواند به صوت يك گزارش منظم باشد كه براي پررنگ ساختن پيشرفت و برد كسب‌وكار ارسال مي گردد.
كتاب‌هاي «جنگجو شيوه كارايي اينترنت» (Web Performance Warrior) نوشته اندي استيل و «پباده سازي براي سعي» (Designing for Performance) نوشته لارا هوگان و كتاب‌هاي عالي ديگر به بازبيني چگونگي وصال به يك تمدن عملكردي پرداخته‌اند.
ابزارهاي تني چند از خدمت‌هاي ارزيابي بر كارايي از تهيه و تنظيم ميزان دارايي‌بندي عملكردي و هشدارهاي دارايي‌اي پشتيباني مي كنند كه دربرگيرنده Calibre, Treo, Webdash و SpeedCurve مي باشند:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۲۸ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

يك عايق خوب چه خصوصياتي را بايد داشته باشد

بهترين عايق حرارتي


در قبال حريق سوزي مقاوم باشد.

در قبال حرارت مقاوم باشد.

مقاوم در قبال فشار

چروك خوردگي

در قبال اشعه ماوراي بنفش مقاوم باشد.

در قبال قارچ و ميكروب مقاوم باشد.

ضريب انبساط و انقباض

در قبال مواد شيميايي خنثي باشد.

خواص مويينگي و چگالي

گزينش صحيح مدل عايق به موقعيت محيطي،دماي محيطي،ايمني و بها بستگي داراست.

تعيين ضخامت جور عايق بسيار مهم ميباشد.

بايستي طوري باشد كه از نگاه اقتصادي به صرفه باشد همان مي بايست با دست كم ضخامت عايق از هدر رفتن انرژي پرهيز نمايد.


مصالح عمده عايق هاي حرارتي عبارت اند از:
ورقه و آلمينيوم، پنبه كوهي، چوب پنبه پرس گرديده، بتن سبك (بتن گازي و بتن كفي و...)، تخته هاي گچي سبك با روكش آلمينيومي و معمولي

مواد پلاستيكي، ساقه هاي تو خالي و پشم چوب، تخته هاي فيبري، الياف معدني، پشم سنگ، پشم شيشه، شيشه اسفنجي، پوكه معذني، پرليت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۴۶ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

استفاده از قالب هاي آماده

طراحي سايت b2b


راجع به فن طراحي وب سايت پشتيباني مهمتر از خويش ساخت سايت ميباشد و براي همين گزينه بهتر ميباشد عمل ساخت وب سايت خويش را پايين لحاظ شركت ها داراي اعتبار انجام دهيد. ساخت سايت بخش نخستين از عمل است و بعد از آن مراقبت و پشتيباني آن پيش ميايد كه در رخ وجود اختلال كمپاني طراح بايد نيروها و تجهيزات لازم جهت پشتيباني وبسايت شما‌را داشته باشد. در‌حالتي كه كه براي وبسايت مشكلي پيش آمد كمپاني طراحي وب بايستي وارد فعاليت گرديده و سريعا رفع نقص‌ كند. زير بودن تارنما و وجود اشتباه در تارنما منجر حيف كردن مشتريان ميگردد.

براي داده ها بيش تر مي‌توانيد نوشته‌ي‌علمي پشتيباني سايت را مطالعه كنيد

امن سازي تارنما
از هر روشي كه براي طراحي سايت انجام ميشود تارنما بايستي بعد از فعال سازي امن سازي گردد تا هكرها با به كارگيري از حفره هاي امنيتي جان دار در تارنما نتوانند تارنما را مبتلا اختلال كنند و ايمن سازي تارنما در واقعيت يك كدام از مهترين بخش هايي از پروژه ساخت سايت ميباشد كه معمولا طراحان آن را فراموش مي كنند و در زمينه‌ي پباده سازي صفحه هاي سايت كمتر به آن پرداخته مي‌گردد.

درحال حاضر آنكه توضيحات نخستين در زمينه‌ي طراحي وب داده شد در‌پي مبادرت به بازبيني و جواب به سوال ها متداول يوزرها در اين باره ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۴۱ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

استفاده متفاوت از سايت هاي B2B

طراحي سايت b2b


خيلي ها نام علي پدر و ديگر وبسايت هاي بي تو بي را شنيدن، ولي به كارگيري از اين سايت ها فقط گشودن حساب كاربري و درانتظار درخواست خريد ماندن و ارزش ارسال كردن وجود ندارد!
از وب سايت هاي بي تو بي داده ها خارق العاده اي ميتوان اخذ.

نخستين) در آغاز كه به غير از يك‌سري تارنما كه شرايط همگاني دارا‌هستند برخي از پنل هاي بي تو بي تخصصي عمل مينمايند در يك يا اين كه يكسري حرفه، و اين براي تعيين و عمل با اين وبسايت ها مهم است

دوم) هريك از اين تارنما ها بازديدكنندگان منحصربه‌فرد به خويش را دارا‌هستند و از چند از كشورها بيش تر بازديد كننده دارا‌هستند و شما مي بايست بر طبق بازار هدفتون وب سايت متبوع براي عمل رو گزينش فرماييد.

سوم) در تعيين وبسايت بي تو بي براي محصولتان به مورخ درخواست هاي خريد اعتنا نماييد، وبسايتي كه درخواست هاي آن با فواصل زياد و معدود ميباشد براي وقت گذاشتن چندان مطلوب وجود ندارد.

چهارم) به درخواست هاي خريد اعتنا نمائيد، به صورت نمونه هنگامي كه در يك وبسايت اسم محصولي را سرچ ميكنيد درخواست هاي خريد براي آن جنس را مشاهده ميكنيد، و در آن، مرزو بوم محل درخواست روايت شده، كه نشان از اين است كدام ناحيه طولاني تر خواستار اين جنس ميباشد و بازار هدفتان را به شما نشان مي‌دهد.

پنجم) متن درخواست ها را با توجه بخوانيد! بعضا از درخواست ها مشتمل بر تارگت پرايس ميباشند و شما تا حدودي قيمت ارزان بر حسب كيفيت كالا،براي آن بازار را متوجه ميشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۳۲ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

خوراك RSS چگونه كار مي كند؟

طراحي سايت b2b


غذا RSS يا اين كه به عبارتي Feed RSS تمام محتويات و مطالب جديد وبسايت را در يك داكيومنت XML منتشر ميكند. اين غذا قادر است مشتمل بر تمام نوشته ي علمي، خلاصه آن و متا داده هاي ديگر مانند اسم تاليف كننده، مورخ نشر، جور بندي و… باشد.

اين پوشه XML ميتواند بوسيله غذا و RSS خوان هاي گوناگون نيز قابل اخذ و قرائت باشد. بخش اعظمي از اپليكيشن هاي آر اس اس خوان براي همگي سيستم دليل هاي متفاوت موجود هست كه يوزرها با به كارگيري از آنها مي‌توانند طعام RSS هاي يك وب سايت را خيلي ريلكس اخذ نمايند.

پيرو، مثالي براي غذا RSS مي زنيم كه ببينيم چه گونه بنظر ميرسد:

كليه وب لاگ ها و سايت هاي وردپرس با امكان پشتيباني از غذا RSS يار و همدم مي‌باشند. به صورت پيش فرض، هر ورقه از تارنما وردپرسي شما دارنده يك متا تگ ميباشد كه مكان غذا RSS را معين مي نمايد.

شما ميتوانيد طعام RSS سايتتان را غيرفعال نمائيد، البته شايد با ادامه قرائت اين نوشته‌علمي، نظرتان تغيير و تحول نمايد 🙂

مزاياي RSS چه ميباشد؟
RSS سبب ساز مي‌شود كه يوزرها ريلكس خيس مشترك محتواي تارنما شما بشوند. به كار گيري از يك طعام RSS سبب ساز مي‌گردد تا يوزرها مشترك RSS تارنما، بتوانند مطالب تازه تارنما را در RSS خوان ها و بقيه اپليكيشن هاي منحصر به فرد، مشاهده نمايند و از نهايي محتواي وبسايت نيز مطلع شوند.
مشتركين RSS براي اطلاع از آخري مطالب تارنما هاي گزينه عشق و علاقه خويش نياز ندارند كه نشاني وب سايت ها را محافظت بكنند و هميشه آنان‌را در مرورگر هاي خويش وارد نمايند. خيلي ريلكس مي‌توانند با RSS خوان هاي گوناگون، از نهايي محتواي وب سايت هاي آيتم عشق و علاقه خويش با خبر شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۱:۳۷ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

استفاده صحيح از تصاوير در وب سايت

طراحي سايت b2b


-ارزيابي كردن و باز‌بيني موقعيت و سكو بندي وبسايت در موتورهاي جستجو گر
-به چنگ آوردن گزارش هاي صحيح و گرافيكي از آمار و داده ها وبسايت
-عمل كردن روي كيفيت و تعيين عبارات كليدي (keywords) مطلوب براي سايت
-باز‌بيني و تجزيه و نظارت متاتگ ها (Meta Tag) و عنا وين (Title) در صفحه هاي وبسايت:
تعيين عنوان ها مطلوب و تگ هاي مطلوب توضيحات و لغات كليديبراي سايت حائز اهميت بسيار بالايي ميباشند، چون بخش اعظمي از يوزرها وبسايت به عنا وين و توضيحات تارنما اهميت مي‌دهند و به مطالعه آن ميپردازند.
از ساير موردها در سئو و بهينه سازي تارنما مي شود به seo تگ ها و برچسب ها اشاره نمود. لغات كليدي را درون تگ ها قرار دهيد، با انجام اين عمل صفحه هاي از نگاه سئو و seo تارنما موقعيت بهتري خواهد شد.

-باز‌بيني و كشف محتواي تكراري در سايت
-باز‌نگري داده هاي گوگل محاسبه Google Analytics
-باز نگري خروجي پيوند هاي سايت
-اثر گذار و مطلوب بودن مطالب وبسايت
-ساخت وب سايت مي بايست با اعتنا به مدل كاربري تارنما انجام گيرد
-به كار گيري مطلوب از تگ هاي هدر H1، H2، H3 و... در تارنما
-بازنگري حالت تارنما در Off Page بهينه سازي و On Page سئو
-اهميت دادن به ايجاد لينك و پيوند و بك پيوند به تارنما

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۴:۱۷ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

اجراي كفپوش اپوكسي

اجراي كفپوش اپوكسي


كفپوش اپوكسي از گونه هاي كفپوش هاي دو جزئي ميباشد كه دارنده خاصيت مقاوتي عالي ميباشد و از اين جور كفپوش در بيمار‌ستان ها و فرودگاه ها و منازل و تالار هاي توليدي راس هاي صنعتي و … به كار گيري مي‌گردد و اين كفپوش اكثر زمان ها روي سطوح بتوني و سنگي و موزائيك و فلزي استعمال مي‌شود. درپي گونه هاي خصوصيت هاي كفپوش هاي اپوكسي را در مشت شما دوستان قرار مي‌دهيم.

كفپوش هاي اپوكسي نسبت به بقيه كفپوش ها نظير كفپوش ليمنت و پاركت و … دارنده ارزش سنجيده خيس و استحكام بيش تر و كاربرد گسترده خيس ميباشد و همينطور اين نوع كفپوش از نگاه زيبايي فوق العاده هست و ظاهري درخشان و براق به پباده سازي داخلي ساختمان مي‌دهد. كفپوش هاي اپوكسي دارنده طيف رنگي متنوعي مي باشند و شما مي‌توانيد از در بين رنگ هاي متنوع كفپوشي را گزينش نماييد كه با بقيه مصالح به فعاليت برده در پباده سازي داخلي ساختمان و همينطور دكورا سيون داخلي ساختمان هم خواني داشته باشد.

 

گونه هاي خصوصيت هاي كفپوش اپوكسي
يك كدام از مهمترين مصالحي كه در پباده سازي داخلي ساختمان هاي مسكوني و تجاري آيتم استعمال قرار ميگيرد كفپوش ميباشد. كفپوش ها اشكال مختلفي دارا هستند كه در ميان آن‌ها كفپوش اپوكسي به جهت مزايايي كه دارااست امروزه گزينه اعتنا اكثر اوقات اشخاص قرار گرفته ميباشد. كفپوش هاي اپوكسي اشكال مختلفي نظير كفپوش هاي اپوكسي آنتي استاتيك و روكش اپوكسي و ماستيك اپوكسي و كفپوش هاي اپوكسي دكوراتيو و برايمر بتن اپوكسي دارا‌هستند و شما مي‌توانيد با دقت به نياز خويش رنگ و طرح اين نوع كفپوش ها را تعيين نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۶:۵۸ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

تست وب‌سايت در مرورگرهاي مختلف

طراحي سايت b2b


گرچه امروزه گوگل كروم و فايرفاكس سهم بازار قابل‌توجهي از استعمال از مرورگرها را به خويش اختصاص داده‌اند، البته در عين حالا كاربراني مي باشند به عارضه ها مختلفي قصد به به كار گيري از اين برندها نداشته و از رقبايي همچون اُپرا، سافاري، اِج و غيره به كارگيري مينمايند و اينجا ميباشد كه حصول اطمينان از صحيح بالا وارد شدن تارنما روي اشكال و اقسام مرورگرها ضروري ميباشد.

آزمايش دسترسي‌پذيري اينترنت‌وبسايت
W3C يك‌سري راهبرد عرضه نموده است كه اينترنت دولوپرها مي‌مي بايست گذشته از عرضهٔ‌ تارنما آن‌ها‌را در بسطٔ فرآورده دخيل كنند. به صورت خلاصه،‌ اين راهبرد‌ها حاكي از آنند كه هر مدل سايتي مي‌بايستي براي كليهٔ يوزرها به‌خصوص آن‌هايي كه ناتواني جسمي دارا‌هستند قابل‌به كار گيري باشد. بعضا از نكاتي كه درين رابطه مي‌مي بايست آيتم اعتنا قرار گيرند عبارتند از:

– تارنما بايستي در دستگاه‌هاي Screen Reader به نيكي فعاليت نمايد.
– وبسايت بايستي تنهاً با به كارگيري از صفحه كليد قابل‌استعمال باشد.
– در محتواهايي همچون تصاوير بدون شكً بايستي از كَپشن بهره مند شد.

تا قبل از اين در يكي اپيزودهاي راديو فول‌استك در باب اهميت دسترسي‌پذيري اينترنت پادكستي تنظيم شده‌است كه در‌حالتي كه علاقمند بدين قضيه مي‌باشيد، مي توانيد به پيوند اردلان نقشينه: برنامه‌نويس ارشد كمپاني Critical Mass، كارآفرين و دانشجوي حقوق و دستمزد مسافرت رجوع‌كنيد.

آزمايش امنيتي اينترنت‌وبسايت
وبسايت‌هايي كه قابليت تثبيت‌اسم و لاگين در آنها براي يوزرها آماده شده‌است، با ديتاي يوزرها سروركار خواهند داشت و همين موضوع اهميت Bug-free بودن آن ها را دوچندان مي‌سازد كه خويش مقولهٔ‌ بسيار گسترده‌اي ميباشد. گيسؤسسه‌اي به نامOpen Web Application Security Project يا اين كه به اختصار OWASP دربردارنده مقاله ها آموزشي و ترفندهايي ميباشد كه علاقمندان به امنيت اينترنت ميتوانند به طور بدون‌پول از آن استعمال كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۷:۱۶ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

بازار كار كفپوش سه بعدي يا اپوكسي

اجراي كفپوش اپوكسي


تاريخچه پيدايش كفپوش سه بعدي به يكسري ده سال گذشته برمي گردد البته گرايش به نصب آن در جمهوري اسلامي ايران از سال 1390 به طور روز افزون تقاضا شده‌است و لذا يكي شايسته ترين شروع آپ ها و شغل ها عمل آفرين و درآمدزا به حساب آورده مي شود. يك نصاب كفپوش سه بعدي كه زمان آموزشي آن را به صورت اصولي پشت رمز گذارده ميباشد، مي‌تواند صرفا با انجام يك پروژه ميانگين درتوان 50 متر مربع در هفته درآمد روستا برابري نسبت به دست كم دستمزد سرازير در مرزو بوم را قسمت خويش نمايد. بويژه شهرستانهاي پهناور امروزه محل تقاضاي چنين پروژه هايي ميباشد. امروزه بدليل زيبايي و مزاياي اين مدل كفپوش تقاضا براي نصب آن همگي روزه رو به فزوني ميباشد.

كفپوش تزييني: اين تنها يك تصوير يا اين كه يك شيء هنري مقياس پهناور كه بطور اساسي اين ايده را كه چه چيزي يك پوشش كف را ميتواند تغير دهد، وجود ندارد. از يك سو، سطح آن و از سوي ديگر تصوير كلي، با تمام رنگ ها و بافت ها جاي دارد. پوشش سفت و بادوام، با امداد كفپوش اپوكسي، كه در اتاق مي قدرت روي آن رويكرد رفت و ميتواند خوشگل، خلاقانه و مخصوص بفرد باشد.
چرا بايستي طرح هاي كفپوش سه بعدي تان را خودتان بصورت سه بعدي نصب نماييد؟ زيرا كه پوشش سه بعدي كه از كمپاني خريداري ميگردد دستكم 5 برابر گران خيس از كاشي سراميكي و 10 برابر گران خيس از پوشش هاي لمينت هست. آري، نصب كفپوش سه بعدي و مالامال كردن پوشش هاي كف سه بعدي حقيقتا مراحل پيچيده اي ميباشد البته هزينه آن بسيار بالاست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۴:۲۵ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)

B2B با B2C چه تفاوتي دارد؟

طراحي سايت b2b


تفاوت اين دو دسته تجارت با هم بسيار زياد ميباشد. از عمده تفاوت‌هاي جان دار مي‌قدرت به موردها ذيل اشاره نمود:
روش برقراري رابطه در هر دو اين تجارت‌ها بسيار گوناگون ميباشد. براي مثال در تجارت بنگاه به بنگاه مي‌اقتدار از اصطلاخات تخصصي بهره برد البته در تجارت بنگاه به مشتري بايستي طريق بيان تماما بي آلايش باشد.
مخاطبان در بازاريابي B2B در‌پي تخصص و عملكرد لازم مي باشند. چنانچه كه در B2C مخاطبان در‌پي تفريح و سرگرمي و رفع نياز فردي هستند. به همين ادله هم مراحل خريد در تجارت بي تو بي اضافه منطقي ميباشد البته در B2C بيش تر رمانتيك.
تعقيب كردن مارك شما از سوي يك مشتري B2C به منزله برقراري رابطه نزديك با شما وجود ندارد، در حالي كه در B2B زماني يك مشتري برندها را دنبال مينمايد خواهان رابطه نزديكتر با آن مارك و كمپاني ميباشد.
زمانه مراحل معامله در تجارت بنگاه به بنگاه بسيار طولاني و حساس ميباشد و ممكن ميباشد بيش تر از تعدادي ماه به ارتفاع بيانجامد البته در تجارت بنگاه با مشتري اين روند معمولا در چندين ساعت و نهايتا تعدادي روز به اتمام ميرسد.
رويش درآمد هر ساله بازارايابي B2B نسبت به بازاريابي B2C بسيار فراتر ميباشد. داده‌هاي آماري نشان ميدهد كه‌اين پرورش براي كمپاني‌هايي كه از بازاريابي B2B به جاي B2C به كارگيري مي كنند ۲۵۰ درصد اضافه ميباشد.
مزاياي به كارگيري از تجارت B2B:
اين مدل تجارت براي بنگاه‌هاي متعدد مزاياي بسيار متعددي داراست. از مزاياي اين مدل تجارت مي توانيم به موردها پايين اشاره كنيم.
- بهبود ارائه سرويس ها و كاهش غلط
- حذف صفحه و كاهش هزينه‌هاي اداري
- سرعت بالاي انجام فعاليت و تحويل سفارشات
- حذف توزيع كنندگان و خرده فروشان كه به كيفيت و ارزش سرويس ها و توليد ها لطمه ميزنند
- قابليت ساخت سفارشي انبوه
- كاهش هزينه و زمانه براي خريداران
- ارتقاء انعطاف پذيري در ساخت
- كاهش هزينه‌ها
و... است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۴:۲۵ توسط:web001 موضوع: نظرات (0)